MONKËY BUSINESS

.

lauantai 29. lokakuuta 2011

Pohdintoja yössä

Olen tässä yön hämärässä koettanut korkealla moraalilla ja ehdalla periksiantamattomuudella väsätä uutta banneria. Viimein sitten onnistuin siinä, juhuu!!!!!! Oikeita taitojahan siinä tarvittiin kun ahersin paintilla moisen taideteoksen. Ja koska olen aivan käsi mm. koneiden ja elektroniikan kanssa, oli minulla suuria ongelmia sommitella luomaani masterpiissiä tuohon yläkulmaan. Se näyttää vieläkin luonnottoman suurelta ja tuntuu vammaiselta kun oma pärstä komeilee niin valtaisana. Näyttää ihan kuninkaalliselta maalaukselta. Tokko kaikki blogiini eksyvät lähtevät litomaan pakoon kun banneri lämähtää ruutuun- sehän on isompi kuin dokumenttien liikatukevat. Mutta mitä te tykkäätte?

Niin ja sellaista olen kanssa koko ehtoon pohtinut, että koska ihmeessä se Halloween oikein on? Toinen väittää että se on tänäviikonloppuna, toinen junnu että ensiviikolla. Ottaa nyt selvää siis. No, bannerinväsäämiskemujen lisäksi olen juhlistanut halloveenia puuduttamalla pyllyä dataustuolilla. Kyllä se näinkin menee, en mä mörköasua ole kuitenkaan unohtanut. Höhö.

Meikäläinen just nu;
Olisinkohan tänävuonna piru...
...Vai noita-akka?

Okei voi helvetti nyt. Vissiinki ne mun painttaiteilut eivät päättyneet ainoastaan bannerin kustomoimiseen vaan naurettaviin yrityksiin luoda vähän halloweenfilejä. Harmittaa ihan kun en tajunnut lisätä kurpitsaelementtiä jompaankumpaan otokseen... Enskerralla sitten. No hei mitä muuta voikaan odottaa puoli kahdelta yöllä?

Päädyin muuten siihen noita-akkaan koska siihen en tarvitse mitään asua.

13 kommenttia:

  1. tosta noita-akkakuvan luudasta tulee mieleen joku persesuti tai vastaava :D:D vissiin väsyttää tai jotain?

    mut banneri on ihan tajuttoman hieno! siin kyl pitäis olla mun mielest viis tähtee eikä kolme, oothan kuitenki 5/5!

    VastaaPoista
  2. Paula voi jeesus en kestä! taitaa muakin väsyttää kun oikeesti nauran tolle persesudille vedet silmissä. : D: D:D noita-akka joka lentää anaalitapilla, se on ihan fine. aaaa kuinka hienoa huumoria. (:D) ja hei kiitos paljon!:)

    VastaaPoista
  3. sun iho kiiltää tos banneris häiritsevästi :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, no perkele. :D mä nimenomaan meikkasin sellasella kuultovoiteella mm. poskipäitä esiin. >:O vähän feilannut sitten, damn!

    VastaaPoista
  5. jeee uus HIENOIHANA banneri! :--) voi saatana mä tipahdin noille halloweenikuville hahahaha ja toi luuta? näyttää muumipeikon hännältä!

    ♥:llä kamPlasi

    VastaaPoista
  6. hieno tuo uus banneri :) eii helvetti, anuroin noille sun halloween kuville nii että mun maha meni kipeeks :DD jonkun ehottama persesuti sai vielä kaupan päälle mun silmät vuotamaan (vai miten se nyt sanotaan,eh.) mun mielestä halloween on nyt ja pyhäinpäivä ens vkl? perkele en ite päässyt juhliin moisia,oli remppa :(

    jos haluut ni käy tsekkaa munki blogi! :)

    http://lwylm-cockney.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. aikas kiva tää sun uus banneri ((:

    VastaaPoista
  8. Sonja haaa kiitos <3 : D no kyllä muakin hajotti ihan rahtusen, toi luuta on oikeesti niin vajakin näkönen. : D kampelaystävä!

    Anonyymi jee kiitti!

    Leprechaun, kiitos!: > Hahahaha muakin hajottaa ne vähän! Ei ollut parempaakaan tekemistä yöllä, ja sen kyllä näkee... Mut hei kiitti kun valaisit! Harmi kun et päässyt juhlimaan, kotona mäkin vaan olin. :( Tsekkasin sun blogin jo eilen, se on ihana!:)

    Anonyymi, awws kiitosta!:)

    VastaaPoista
  9. Voi luoja, sulla on paras blogi aikoihin! :-D Löysin tämän meidän kaikkien tallustelijoiden eloa VARMASTI parantavan viihdekeskuksen vasta hetki sitten, mutta ainakin muutaman postauksesi perusteella hilpeysmittari on kovassa nousussa.

    Blogisi vaatii ehdottomasti syvempää tutkimusta ja perusteellista datailua, mutta ihan jo tässä vaiheessa tuplapeukut ja vaikka varpaat kans pystyyn. Sulla on vaikka millä mitalla annettavaa maailmalle :-D

    VastaaPoista
  10. Lilja et tiedä kuinka paljon sä piristit mun iltaa! Oon täällä hymy lärvissä liikutuksen ja ilon sekaisin tuntein. >:) Varmaan ikuisesti tuun muistamaan tämän kommentin. Kiitos! <3

    Toivottavasti blogi nappaa jatkossakin!

    VastaaPoista
  11. Sain oikeesti niin kunnon naurut ku luin tätä blogias XDD Ihan mahtavaa et jollain on pokkaa pelleillä tolleen ja julkasta vielä videoita :D Joihinkin juttuihin koin suurta samanistumisen tunnetta, koska tulee sitä itekkin hölmöiltyä kaverin kanssa ihan vastaavantasosia juttuja :DDD

    VastaaPoista