MONKËY BUSINESS

.

sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Paratiisi Oskari ja euroviisutyttöjenilta

Iina soitteli lauantai-iltana että nyt plikat meille, katsotaan euroviisuja ja tehdään mun tekemää safkaa! Ja siis, lähtökohtahan oli se, että mua ei voinut vähempää kiinnostaa joten jäin kotiin lusimaan. No höpöhöpö, mä olin heti messissä!

Koska varoitusaika oli niin lyhyt ja Iina oli ottanut selvästi huomioon minun nopean valmistautumisen (minähän en siis myöhästy koskaan), ei tullut yhtään kiire. 1,5 tunnissa piti ehtiä suihkuun, kuivata hiukset, meikata, valita vaatteet, ja piruvie, piti ehtiä vielä siivoamaankin! Suoriuduin kuitenkin iha jepasti.





Mitä ihmettä, Iina kokkaa!

Ok, minä olenkin paras puhumaan. Siinä missä mä suoriuduin hyvin kiireestä, Iina suoriutui mahtavasti ruoanlaitossaan! Se oli sairaan hyvää. Sovittiin, että aina kun mennään jollekin meistä niin "isäntä" tekee safkaa. Tulihan siinä sitten naureskeltua, nimittäin minä en osaa tehdä ruokaa. No siis tokihan valmistan gurmeeaterian ystävilleni aina tilanteen tullen, tosin se koostuu yhdestä ainoasta ruokalajista mitä osaan tehdä- eli makaronista.



Siinä se taideteos on. En kuollaksenikaan muista tuon nimeä, mutta siinä oli salaattia, majoneesia, homejuustoa, punajuurta, savukinkkua ja viinirypäleitä.



Herkkua oli.

Kun viimein selvisimme ähkystä, aloimme linnottautua sohvalle tulevaa euroviisukoitosta varten.





Iina ja minä. Teidän olisi pitänyt nähdä meidät taitavat euroviisukoreografiat, niin railakkaita muuveja oli.



<3



Haha, mitä tässä kuvassa tapahtuukaan. Iina hiippailee taustalla!











Illin ilme kertoo kaiken!


Voi tytöt, tytöt. <3

Oli huippukiva ilta, vaikka en olisi arvannut azerpaitsanin (mikälie) voittavan! Kyllähän se ilta sitten venyikin pitkälle aamuun...

JA APUA, TÄNÄÄN TULEE JÄNNIN MATSI SITTEN MIESMUISTIIN!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti