MONKËY BUSINESS

.

torstai 14. huhtikuuta 2011

Siansaksa-haaste

Puolustan itseäni hieman- oli rattoisa sunnuntaipäivä ja oli pakko keksiä jotain kurjan hauskaa tekemistä. Muistin sitten shoppailun lomassa että minulle ehdotettiin haastetta jossa menisin juttelemaan tavallisille kaduntallaajille siansaksaa. Koska olin vallan hupaisalla tuulella niin menin häveliäästi jututtamaan ihmisiä.




Finlandeeeezz? - JA! :D




Havaitsin että äänenlaatu on harvinaisen paska! No, tyypit vakuuttelivat etteivät ymmärtäneet mitä sanoin.



Jep, tällaisia ohikulkuja kuvasin muutaman. Miksi ihmiset eivät arvosta minun "kielitaitoa"?





Poikkesin myös hulluilla päivillä ja jotain pientä turhuutta saatoin jopa ostaakin. On noi murhanhimoiset mummelit sitten melkoisen ihania kun sain maistaa heidän kyynärpäitään enemmän kuin laki sallii! (-palasin kotiin mustan silmän kera-) Löysin kanssa parit kivat pöksyt ja paitoja jotka eivät tosin ole Stokkalta.




Ja oli muksa jälleennäkeminen Matsoliinin kanssa, ei oltu nähty melkein vuoteen! Ja mikäs sen parempi keino vaihtaa kuulumisia kuin sponsoroida läskejä mäkdonaldsin tapaan. Mitä vikaa hei? Mä olin onneks ihan vaan kameran takana!

Shemmosta tälläkertaa!



1 kommentti:

  1. löysin sun blogin just ja oon kattonu kaikki haasteet läpi ja tää siansaksa haaste on ihan paras :D mä en tajuu miten sulla pysyy pokka tollasessa :D oot iha mieletön !!

    VastaaPoista