MONKËY BUSINESS

.

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Valokuvausinspiraatio

Jotkut lähipiirissäni saattavat tietää intohimostani valokuvausta kohtaan. En ole kaiketi haka siinä, (eikä mua kiinnosta vittuakaan onko ne teknillisesti otettu oikein jos tunnelmaa löytyy =D) mutta tärkeintähän on että tykkää siitä mitä tekee, eiksni? :-D 

Ikuisuusongelma on tosin se, että jos ei ole inspiraatiota niin ei synny ainuttakaan kuvaa! Ongelman siitä tekee se, että usein inspiraatio tulee silloin kun sitä vähiten odottaa, eli suurin osa kuvista on otettu keskellä yötä. Mikään ei ole härömpää kuin herätä unesta inspiraation tupsahtaessa mieleen ja sittenhä ei auta muu ko ottaa se pirun kuva, ni! 

Ajattelin laittaa joitakin valokuvia tänne näytille, ekassa osassa luvassa enemmän tai vähemmän mustavalkoisia kuvia. Lollotilollooollooooo. 



































































Voi jösses, vanhimmat noista otoksista on kyllä järkyttävän kliseisiä oohhohhoh. :'----D Mut mikäs siinä.

11 kommenttia:

  1. IHANIA JA OMAPERÄISIÄ! <3 koska tulee lisäää videoitaa?

    VastaaPoista
  2. Voi kiitus!: > latasin itseasiassa äsken youtubeen pari videota joten siirrän ne tänne blogin puolelle piakkoin. =)

    VastaaPoista
  3. Omaperäisiä ?!? HAH. sul on ollu kauhee teiniangsti näitä kuvatessa O___O
    Kohta varmaa kerrot, että viiltelet itseäsi ja ajattelit tolloin itsemurhaa

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: :-------------D No en nyt suinkaan! Musta angstikuvissa on justaa munaa mutta ehämmä ny mitää itsareita haudo. : DDD

    VastaaPoista
  5. mulle tuli sama ajatus ku tolla toisella anolla :D:D:D:------dd siis että sulla oli kauhee teiniangsti yms

    nii ja toi viiminen kuva ja toi missä on halkeama maassa on erityisen hienoja :--------)

    VastaaPoista
  6. Aivan ihania kuvia:O

    VastaaPoista
  7. Ano, hehee :-----D iha hurja angsti oon joo! :----D Ai niin, kiitos. :>

    Anonyymi, kiitusta!:> Hihii

    VastaaPoista
  8. mun mielestä nuo oli ainaski omaperäsiä, koska en mä ainakaa oo nähny tommosia missää ennemmin :o vaikka oliski jotain angstikuvia, niin mikä niistä teköö omaperäisettömän (<<-- onkohan tuo ees sana :--D)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi, lämmitti mieltä! :') kiitos! :> omaperäisettömän, mun uus lempisana! :-D

    VastaaPoista
  10. Joo siis kyllä mä ainaki oon vahvasti sitä mieltä että oot maailman angstisin ihminen ja itsaria tekemässä. Koskaan en oo sun nähny hymyilevän SAATI SITTEN NAURAVAN :O

    VastaaPoista
  11. joo älä mitään!!:-D mä oon kunnon angstilapsi joka hautoo itsariiih. <3

    VastaaPoista