MONKËY BUSINESS

.

keskiviikko 5. tammikuuta 2011

UV 2011

Aluksi, kiitos kaikista haasteideoista! Niitä toteuttelen sitten pikkuhiljaa.

Mutta kun minulla ei ole uusia haasteita tarjottavana, löpisen pari turhaa sanaa uudesta vuodesta. Läksin sitten Helsinkiin tapaamaan noita porttoja, ja junamatka oli lyhyesti ilmaistuna uuvuttava.

Vieressäni istui hölisevä mummeli joka ei suonut minulle edes pieniä torkkuja pulinansa takaa. Matkaa tuntui kestävän turruttavan kauan joten viihdytin itseäni viivyttämällä konduktööriä puhumalla jonninjoutavia ja kaivamalla roposia rahapussistani liioitellun ja tuskallisen hitaasti hahaaaa. 8) Olen jokaisen konnarin unelma-asiakas, eikö?


Kate, Pyry ja Senni uv-fiiliksissä!


Karohan se siinä. :)


Kampista lähdettyämme (lennettyämme) suuntasimme Mäkkiin! Tälläkertaa en tilannut bicmäcbigmäcbigmäcbigmäcbigmäc ;-)


Iiiihana Kate ja mäkkiedustus. :-)


Minä ja Kate junassa- Pyrylle oltiin menossa. Meillä ei alkuillasta ollut oikeastaan mitään suunnitelmia, mutta päätettiin sitten lopulta mennä Pyrylle.


ette-tiedä-kuka ja Senniiiiii. 8)

--------> Sitten sekalainen kuvapläjäys illalta;









Haaste teille; etsikää kuvasta Kate. ;-) (Mitenni liiskasin sen??)

Eipä siinä sitten paljoa muuta. Oli tosi kivat pippalot! Jossakin vaiheessa tuolla olis ties miten paljon porukkaa mutta Pyry hääs heidät pois. :-D Yöllä minä ja Pyry oltiin reiluja noita "nukahtaneita" kohtaan, piirtelimme heidät täyteen irstaita kuvia ja lorotimme vettä heidän päälleen.

Kotimatkalla junassa katselin noita kuvia ja tirskahtelin vahingossa ääneen. Soittipa muuan puhelinmyyjä minulle myös! Kun se kyseli mitä lehtiä meille tulee niin vastasin että oven alta tulee pilvinpimein pihlajan- ja koivunlehtiä. Kun myyjäparka vähän hämmentyi niin jatkoin vitsiä hengittämällä luuriin painostavan raskaasti ja rohisevasti ja loppuun tokaisin että olen keuhkosyöpäinen sokea. Linjoilta kuului TUUT TUUT TUUT. :D


Loppuun vielä hulvaton kuva Sennistä. Toivottavasti paikalla ollut vartija pääsi meistä yli. Kiitos ja Palaillaan!

12 kommenttia:

  1. Voi harmi kun nuo kuvat meni tuonne vasemmalle! :-D Olisi pitänyt katsoa nuo asetukset paremmin...

    VastaaPoista
  2. eikä, tää sun blogis on ihan übersiisti ja vaikutat tosi mahtavalta tyypiltä ! :--D kiitti näist videoist ja kuvista mitä tänne laitat (; <3

    VastaaPoista
  3. Aww. <3 Kiitos. :-)) Kiva että joku tykkää, ihan sydäntä lämmitti. :-D

    VastaaPoista
  4. vähän oli hyvä juttu toi mitä sanoit sille puhelinmyyjälle :D ps. kaveris on pelottavia :o

    VastaaPoista
  5. törkeetä arvostella monkeyn kavereita :C

    VastaaPoista
  6. Anonyymi; Tykkään vastailla puhelinmyyjille kun olen itsekin moisessa pestissä ollut, mutta mokomat soittavat vain tyyliin kerran vuodessa! Ja hihah, pelottavia? :'D Mun kaverit on kaikki tosi lepposia ja kivoja ja söpöjä, usko pois.:>

    VastaaPoista
  7. Miellyin sun kaveriis Pyryyn :--------D Ja hieno blogi muuten! :--)) Toi Jag heter homo peter juttu ois voinu ehkä parempi jos et ois rynnänny heti pois, muttajoo :D

    VastaaPoista
  8. sul on hyvä kirjotustyyli jolla saat kaiken kuulostamaan hauskalta :-D selvän demittäjän tuntomerkki

    ps. oon lukenu sun blogin läpi jo viitisen kertaa ja tää postaus on mun ehdoton suosikki ! :------)

    VastaaPoista
  9. Kiitos huuuuuippukivoista kommenteistanne 8> :*

    VastaaPoista
  10. millo tulee uus postauss :))

    VastaaPoista
  11. Sulla on tosi hieno blogi!(:

    http://itisnotallaboutme-lilja.blogspot.com/

    VastaaPoista